27 Ocak, 2011

geldin, sonunda. yanıma uzandın yer açtım gene sana bunları özlediğimi bile bile geldin. dün seni rüyamda görmek için yattığımı bilerek geldin yanıma. teninin kokusuymuş aradığım beni dinginleticek şey. mutluluğumdan ilk defa ağladım sanırım farklıydı. kokunu nasıl çektim o son sarılmalarımızı da yaptık. izlerini aldın içimden esinti gibi kayıp gittin. kokun gene burnumda ve nasıl ifadesiz. artık senin iyi olmanı, gördüğümde selam verip vermemeyi, facebookda seni aramalarımı, adını herkese ezberlemiş gibi sormalarımıda alıp gittin benden. seni aramıycam artık, geçtin benden. bana bunları artık hissetiremiyceğini bilerek gittin yüzün değil kalbin asıktı. birini özlediğimde..mm biri işte artık sen değilsin ve huzur geri gelmen değilmiş içimden çıkıp gitmenmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder