27 Ocak, 2011

**

Farklılığa giden yolda ruhlarımız deneme tahtalarımızdı bizim. Ben çiziyordum sen yazıyordun. İçimde içime yazıyorken buluyodum seni bense yukarıdan aşşağıya sola doğru yatık çizgiler çiziyordum hep… hiç duraksamadan. Bazen sen sarıldığında belime, ellerin karnımdayken derin nefes alıp bidaha çiziyordum ama bu sefer uzun. Ben sayıyordum bişeyleri, bize dönüşüceğimiz zamanı değil, başka şeylerde değil.. onları unutmuştum ben, düşünme yetim oraya kadardı izin yok ona biliyorum
Şimdi ellerin karnımda olmadığında bakıyorum elimdeki şeye, döndürüyorum ellerimin arasında.. parmaklarım ağızında, açmıyorum. Korkuyu hangi boyutda bıraktığımızı düşünüyorum, ne kadar insaflıymışız birbirimizi filmlerle korkuturken diye düşünüyorum. Elimdeki güzel şey bana neler de söylüyor, duymak istemiyorum. Kaldırmıyorum parmaklarımı. Ses tonu yüksek değil, beni korkutan cümleleri. Kelimelerinin yerleşiksiz olan mükemmel düzeni. Duruyorum diğerlerine bakıyorum herkesin parmaklarını o şeyden kaldırıp gene aniden bastırıyorum. Farklı ama aynı şeyi anlatıyorlar bana.
Ben inan bilmiyorum. Onların kim olduğunu açıklamak korkunun diğer yüzü biliyorum. Sonuncuya gidiyorum, dişlerimi sıkıp gözlerimi kapamam boşuna.. konuşmuyor benimle. Onla uzun uzun bakışıyoruz inceliyorum.. bişeyleri seni hatırlatıyor biliyorum ama sen değilsin ki. Susan biri sen olamazsın ki diyorum. O ben değil, o başkalaşmış ben.
O diğerlerine benzemek için dilinin işlevselliğini unutmuş. Olgularını avutmuş ve yüzüme bakıyor, ben hala bi kaç ses çıksın diye kulaklarım odaklanmış ona bakıyorum. Tek yaptığı ellerini karnıma götürmek.
Biliyorum.. seni ben o zamandan beri seviyorum. Karnıma değen ilk elin sıcaklığıyla aynıymış bunlar, şaşırmıyorum aksine bu büyüleyici bi halde.
Ve artık çizgilerimi sığdırıcak yer kalmıyor ruhunda. Ben bana yazdıklarını yutuyorum.. yokmuş, yaşanmamış gibi baştan karalıyosun sende beni. Ben seni ikna etmektense dışarı sıçrıyorum. Dışarısı ben olmuş. Onlarda yutuyor yaşanmamış gibi yapıyor. Ben yine çiziyorum; yukarıdan aşşağıya sola doğru yatık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder