27 Ocak, 2011

onu bıkmadan izleyecek kadar kıskanıyorum
içimde hissedicek kadar seviyorum
başkasıyla olcağına öldürmek istiyorum
benden dışarı çıkmayan ama içimde ulaşamıycağımı bilmek istiyorum.
bi yerlerdesin sen benden aldıklarını biçimlendiyosun kurgularım senelere dayanıyor seneler.. artık kusursuzlaşıyor sen değişmesende bunlar değişiyor hangi sen’e yazdığımın önemi yok hepinize çünkü duygu kontrolü yok onun gökyüzünde kimsesi yok. benliğindeki izler değişmiyor geçimiyor minimal oynamalar görmek istiyor bu beyin, ruhuna hürmetkar olmaktan başka yollar arıyor zannedilenin aksine kanıyor ama, ..
yanlışları onun için kaldırıp onun için koyduğunda ses’in içdeki ruhtan farklı çıkmışsa kimene? realitem bu belkide. gerçeği yalana harmanlamam mı beni tehlikeli kılan. istiyorum işte ölmeni sevmeni duymanı beni.kaoslar artık kalbimden mideme indi kusamadığım yemek gibi. içiçe sandığım şeyler zıtlıkların parçası, naptın !
geri al ..hepsini.
unutma.
uyan, geldik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder