27 Ocak, 2011

sen kimden besleniyosun kime susuyosun? tarafların toplanmış seni yargılıyolar hani eşitlik çıkarıcaktık biz? bana sus-uyosun onlara susuyosun ne işlemler yapıyorum biliyorsun, sıfırsın götürüyosun hepsini.. beni dinliyosun son kez yada ilk kez yaşamıyor gibi bakıyosun ne sorunsal bi yapı iç sesi dinlemek iyi değildi görüyordum. ben sadece yazıyodum senden kopanı benden aldığını onda toplandığını yazıyodum. zaman geçsin diye sayıyodum müzik kutusu gibi geziyodum her milimetremde farklı bir tını duyuyodun benden, değişiyodum. her sesde, her sende, yeni başlayan güne, başlamamış sayıyodum yada çoktan çöpe attıyodum.
ulaşımlar boşa, yürüyen merdivene tersden çıkıyorum ..sana. hep yapıcam işteği bazen duruyo merdivenler ayaklarımda duruyo- ellerim boynumda çöküyorum bilyorum, yanlış yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder