27 Ocak, 2011

sordu: benden sonra nasıldı?

sesleri kısmayı öğrendim, kafamdaki senlerin, dışardaki tanıdık-tanımadık yüzlerin. artık pek kaale almıyorum bütün sesleri. sadece biraz olsun tiz gelenleri. derimi soydum sanki, her tarafımı yoldum ruhumu kanattım bedenimi yırttım ..neler yaptım. ne somutlandım ne soyutlandım, iyi anıların beni daha sarstığını anladım. sonra baktım acıyı hep içimde yasıyorum yada dışımda gene tutarsızım. yaşadım ölü ruha canlı beden verdim sonra baktım iyileştim. seni değil kendimi aradığımı keşfettim. mazoşist olduğumu, görmek istemediğide bulanık baktığımı, susmak istediğimde yada düşünmem gerekirse konuşma sırasında esnediğimi öğrendim. kaloriferin sıcaklağıyla uyunduğundu nescafeyle doyulduğunuda. mitoloji gibi dönemlere ayrıldım ..birilerinin kılığında sanıldımda sanıldım. Biraz yanıldım birazda kırıldım ama iyileşmişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder