27 Ocak, 2011

benim hayatım hep boktan sevgililerle geçti ya çoğu narsist çıktı ya da sadist.ip askılı tişört giydiğinde yada sütyenin biraz gözüktüğünde çıldıran arabaya sürükleyen orda kafayı resmen siken nutuk atan sonrada beni neden sevmiyosun? diyebilen insanlarla karşılaşmak beni hem kızdırdı hem de psikoloji okumaktan yıldırdı.şu belin biraz gözükünce genelevden kurtarmış gibi davranan kasılan erkek modelinin sonu yok mu hiç.telefonlar karıştırılmadan her türlü mail adresinin şifresini vermeden ilişki yaşanmaz mı? en olmaz dediğim kişiler 2-3 aydan sonra elinde telefonum şakır şakır kurcaladığında dirseği ağzına yapıştırmak isteyen tek ben miyim?bin kere yaptın mı? ettin mi? sorularına artık o soruyu tekrar duymamak için evet dediğinde seni bu cevaba zorlamamışcasına deliren sağa sola yumruk sallayan ertesi günde barışalım, yemeğe çıkalım zırvalarını söyleyen insanlar sağım solum..sıktınız artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder