27 Ocak, 2011

birini rüyanda görmen o kişinin ruhunun yanına gelmesi anlamına gelir..sıkılmadın mı benden? her gün odanda dolanıyorum kaymanı istediğim de dokunuyorum irkilip kayıyosun, sonra başımı boğazının altında tutuyorum hem kalbini hem nefesini duyuyorum..eskisi gibi yanına yattığımda hızlanıyolar. ..mutlu oluyorum.sonra içinden geçerek bedenime dönüyorum biliyorum uyandın,hissettin.adım aklına geliyo mu hala merak ediyorum.ama beklememe izin verilmiyo, verilse ben hep uyurum seni beklerim.sen daha bir kere geldin onda da ne şans yeni uyanmış, odamı topluyodum.ben her gizli numara da sensin diye açıyorum acaba senin de öyle mi?her açık kapıda beni arıyo musun? ..burası mezar gibi çok soğuk ama çitlerden sonrası çok eğlenceli bi kızı yaşıyo.biliyosun hepsi oyun hepsi yalan.ama biliyorum sen uyandığında hiçbir rüyanı hatırlamazsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder