27 Ocak, 2011

ühüwüwüw ve türevindeki ağlak ifadeler.

- Eski sevgilinle, tavuğu kesip kesmemek arasında kalıp sonra o büyük lokmayı ağzına tıkarken yan masanda taş gibi bi hatunla yemek yediğini görünce çok sikko bi hal alıyorsun-
Bu esasında yazımın başlığı, ühüw. Ve aslında bügün gökyüzü hiç mavi olmadı hep griydi, tabiki dün eski sevgilimi görmemle alakasız bu çünkü hava sonbahara tutunmaya çalışan bir kış mevsimi. Gerçekten çok okkalı küfürler sallamak istiyorum hatta en küfürlü postumu yazabilirim şimdi.
Şimdi biz gayet sıradan taş çocuk falan varmı diye hem milleti keserek, bi kaçta dedikodu yaparak sıradan cumartesini geçiriyoruz. Burda rererö konuşmalar oluyor ve ben artık yiyeyimde bitsin diyerek çatalımda tavuk ağzıma tıkarken sağa bi bakıyorum. TRAMVAAAA ! orda beynimi sağa sola gömesim, isyankar müslüm gürsesci gibi o bıçağı koluma batırmak falan geçiyor kafamdan. kızların montlarını düşünüyorum “yok mu kapşonu olan varmıydı?” falan diyorum eli yüzü kapıyıp çıkıcam çünkü. Sonra fazla zoom yapmışcasına olan blurluk çözünüyorum ağzına yüzüne falan bakıyorum ne giydiğine gözünün çiçeğine kadar inceliyorum. Ne iki numara miyop oluşum ne astigmatım yok hepsi gitmiş yoğunlaşmışım.
TRAMVAAAA İKİ. Bi kere beni az bişey inceledi, tanıdı yani yaptı bunları ama ben o arada şuursuzca baktığım için hatırlamıyorum. Çocukta ne bir değişme ne bir bozulma pişkin pişkin sipariş veriyor. Diyorum bu çocuk benim yokluğumda iyice iştahı açılmış falan her şey iki iki not ettiriyor garsona. Bi bakıyorum, simsiyah saç bronz ten pembe ruj tarlasından çıkmış bi kız. Boyu hayvanat bahçesindeki zürafa kadar, şokun şokuyum zaten. Ağzımı siler gibi istemsiz düşen gözyaşlarımı siliyorum o arada. Makyajım akmasa diyorum akma lan akma işte. Bi güzel görsün anlasın ne kaybettiğini diye düşünüyorum. Hala aklım kızın zürafa boyunda, bacak boyuna nasıl baktığımı gören beni kırk yıllık lezbiyen sanıcak.
Neyse ben bir sigara yakıyorum orda, elimdeki çatalı on beş dk sonra anca koyuyorum. Don olmuşum. Kalbim nasıl desem ya mideme akmış ordanda ağzıma gelmiş gibi. Şeytan diyo, git herkes varken eskişehir zaten kıç kadar yerken git onuda rezil et kendinide. Ne diyceğimide bilmiyorum ama kafasında bardak mı kırsam falan diyorum yada buz gibi ıceteami gömleğine şık şık akıtıyım. Kızada azıcık çatal batırıyım ki içimdeki bu delice öfke geçsin. Yok geçmiyor, yapamamda zaten.
Bilmiyorum, sabahtan beri küfür üretiyorum. Kızgınım ama sinirli değilim. Ölmesini istemiyorum ama görmek istemiyorum. Bu kadar pişkin oluşuna deliriyorum. Bir haftada yiyiceğim herşeyi bugün yedim, yiyorum. Aslında içimden cin çıktı gibi bişey. Bişey kalktı gitti yani. Yok ben ne ölmesini ne sakat kalmasını nede siktirip gitmesini istiyorum. Pişman olmasını istiyorum ama o pişkin tavırları ” siksen sana dönmez ” dedirtiyor.
ıhhhgfz !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder